Tουρνουά πινγκ-πονγκ

Την Πέμπτη 21 Μαΐου, το 7ο Γυμνάσιο Κατερίνης διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο σχολικό Tουρνουά πινγκ-πονγκ για τους μαθητές του σχολείου.
Στο τουρνουά συμμετείχαν συνολικά 76 μαθητές, οι οποίοι αγωνίστηκαν με τη μέθοδο του αυτόματου αποκλεισμού, προσφέροντας δυνατές και ενδιαφέρουσες αναμετρήσεις μέχρι και την τελική τετράδα, από όπου αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής της διοργάνωσης.
Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ζήλο και αγωνιστικό πνεύμα καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων, ενώ τα τελευταία παιχνίδια ξεχώρισαν για το πολύ καλό αγωνιστικό τους επίπεδο και το έντονο ενδιαφέρον που παρουσίασαν.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον προπονητή του συλλόγου της ΑΓΕΠ και υπεύθυνο του τμήματος πινγκ-πονγκ, Διδασκάλου Δημήτρη, για την πολύτιμη συμβολή του στη διοργάνωση των αγώνων, καθώς και για τις γνώσεις και την εμπειρία που μετέφερε στους μαθητές μας.
Ευχαριστούμε επίσης όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή και το ήθος τους, καθώς και τον Διευθυντή του 7ου Γυμνασίου Κατερίνης για το υποστηρικτικό περιβάλλον και τη στήριξή του στην πραγματοποίηση της δράσης.
Υπεύθυνη της διοργάνωσης ήταν η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κ. Σταυρίδου Αθηνά.
 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://7gym-kater.pie.sch.gr/t%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%ac-%cf%80%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba-%cf%80%ce%bf%ce%bd%ce%b3%ce%ba/