Την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το 4ο Τουρνουά Σκακιού του 7ου Γυμνασίου Κατερίνης, συγκεντρώνοντας το έντονο ενδιαφέρον και τη μαζική συμμετοχή των μαθητών του σχολείου.
Συνολικά 67 μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν στη διοργάνωση, αγωνιζόμενοι με τη μέθοδο του άμεσου αποκλεισμού, προσφέροντας δυνατές και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες σκακιστικές αναμετρήσεις. Οι αγώνες διεξήχθησαν σε εξαιρετικό κλίμα ευγενούς άμιλλας, συνεργασίας και σεβασμού, αναδεικνύοντας τη στρατηγική σκέψη, την αυτοσυγκέντρωση και το αγωνιστικό πνεύμα των μαθητών.
Ιδιαίτερα σημαντική για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά υπήρξε η συμβολή του κυρίου Γκούτζιου Δημητρίου, πιστοποιημένου εκπαιδευτή σκακιού, ο οποίος στήριξε ουσιαστικά τη διεξαγωγή και οργάνωση του τουρνουά.
Μετά από συναρπαστικούς αγώνες, οι μαθητές που προκρίθηκαν στην τελική τετράδα αγωνίστηκαν με εξαιρετική προσπάθεια και αγωνιστικότητα, οδηγώντας στην ανάδειξη του τελικού νικητή. Στους διακριθέντες απονεμήθηκαν μετάλλια και κύπελλο, επιβραβεύοντας την προσπάθεια και την επιτυχία τους.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζονται προς τη γραμματεία των αγώνων, την κυρία Ντέφα Αλεξάνδρα και την κυρία Μιχαηλίδου Τζίνα, για την πολύτιμη υποστήριξή τους, καθώς και προς τη Διεύθυνση του σχολείου και ιδιαίτερα τον Διευθυντή κύριο Κατσαμάγκα Ταξιάρχη για το υποστηρικτικό περιβάλλον και τη στήριξη της διοργάνωσης.
Ευχαριστούμε επίσης για την ευγενική παρουσία του στην έναρξη του τουρνουά τον κύριο Ευαγγελόπουλο Αναστάσιο καθώς και όλους τους μαθητές που συμμετείχαν και συνέβαλαν με την παρουσία και τον ενθουσιασμό τους στην επιτυχία της δράσης.
Υπεύθυνη της διοργάνωσης του τουρνουά ήταν η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Σταυρίδου Αθηνά.
Το 7ο Γυμνάσιο Κατερίνης συνεχίζει να ενισχύει δράσεις που προάγουν τη δημιουργική συμμετοχή των μαθητών, την καλλιέργεια δεξιοτήτων και το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας μέσα από τον αθλητισμό και τα πνευματικά παιχνίδια.
![]() |
![]() |
![]() |






