Το Γραφείο Κίνησης του ΚΤΕΛ ενημέρωσε το σχολείο μας ότι, λόγω των εξετάσεων των ΕΠΑ.Λ., θα υπάρξει διαφοροποίηση στα δρομολόγια των λεωφορείων την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 και την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026.
Για τον λόγο αυτό, οι μαθητές και οι μαθήτριες που μετακινούνται από τα χωριά προς το σχολείο παρακαλούνται να βρίσκονται στις στάσεις του λεωφορείου τουλάχιστον 15 λεπτά νωρίτερα από την καθορισμένη ώρα διέλευσης.
Παρακαλούμε για την έγκαιρη προσέλευση όλων, ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις ή προβλήματα στη μετακίνηση.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου



