Εικονογραφούμε με την τεχνητή νοημοσύνη

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α΄ Γυμνασίου, οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α2 του Σχολείου μας, με την καθοδήγηση των φιλολόγων Κιτοπούλου Κυριακής και Κώρη Λουκά, εικονογράφησαν με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης το παραμύθι “Το πιο γλυκό ψωμί”, εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά στο εργαστήριο της πληροφορικής (Σχολ. έτος 2024-2025). Στη συνέχεια αφηγήθηκαν το παραμύθι και έβαλαν ήχο στην εργασία τους. Οι μαθητές εργάστηκαν με πολύ κέφι και καλή διάθεση και απόλαυσαν τη διαδικασία. Εδώ μπορείτε να δείτε την δουλειά των μαθητών μας κάνοντας ένα απλό κλικ στο σύνδεσμο.

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://7gym-kater.pie.sch.gr/%ce%b5%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%ae-%ce%bd%ce%bf%ce%b7%ce%bc%ce%bf/